×

Vyskúšajte nás na 14 dní zadarmo

Ako to bude prebiehať?
Registrujete sa a prihlásite do rozhrania
Pridáte účty, ktoré chcete do testingu
Zavoláme vám, aby sme dohodli stratégiu
Potrebujete poradiť?
Zavolajte mi ZADARMO. Rada vám s registráciou pomôžem.
Lucie Detko
(Po-Pia, 8-16h)
Lucie

Za čo nás chválite

Jednoduchá registrácia
Registrujete sa a pridáte účty na produktových porovnávačoch. Zvyšok je na nás.
Správa 3 porovnávačov v 2 krajinách
Zboží.cz a Heureka CZ/SK.
14denné testovanie zadarmo
Až podľa výsledkov sa rozhodnete, či má pre vás naša služba zmysel.
Podpora špecialistov na produktové porovnávače
Po celú dobu spolupráce.

FAQ: Čo vás najčastejšie zaujíma

Musím pri registrácii uvádzať e‑mail s doménou môjho e‑shopu?
Nemusíte. Môžete použiť akýkoľvek váš e-mail. Po registrácii a prihlásení do používateľského rozhrania si k svojmu profilu priradíte účty na produktových porovnávačoch vybraných e-shopov.
Môžem zaregistrovať viac e‑shopov?
Áno. Po registrácii a prihlásení do používateľského rozhrania si k svojmu profilu postupne priradíte účty na produktových porovnávačoch vybraných e-shopov.
Čo sa deje po registrácii a pridaní porovnávačov?
Prejdeme váš e-shop a skontrolujeme, či nič nebráni spusteniu automatického biddingu. Aby sme si boli istí, že vám naozaj dokážeme pomôcť, môže kontrola trvať až 3 dni. Buďte prosím trpezliv7. Ozveme sa vám najneskôr do 3 pracovných dní a dohodneme spolu detaily ďalšieho postupu.
Čo dostanem v rámci testovacieho obdobia?
Nastavenie a spustenie automatického biddingu. Po uplynutí testovacieho obdobia obdržíte report, ktorý s vami prejde a vyhodnotí jeden z našich špecialistov. Na základe dosiahnutých výsledkov spolu dohodnete možnosti ďalšej, už platenej spolupráce.
Čo musí môj e‑shop spĺňať, aby som mohol službu BiddingTools naplno využiť?
Pre bidovanie n Heureke potrebujete Certifikát Overené zákazníkmi, plnú implementáciu merania konverzií a feed s ITEM_ID. V prípade Zboží.cz potom štandardné meranie konverzií a obratov a feed s ITEM_ID.
Aké informácie o svojom e‑shope budem pri pridávaní svojich účtov na produktových porovnávačoch uvádzať?
Pre spustenie testovania potrebujeme, aby ste pre každý porovnávač stanovili aspoň hodnotu maximálneho PNO (podiel nákladov na obrate, v %), ktorú môžete na porovnávači dosahovať, aby sa vám inzercia vyplatila. A ak máte konkrétnejšiu predstavu o bidovaní (napr. viete, ktoré kategórie / výrobcu / produkty chcete podporiť alebo nebidovať vôbec), napíšte nám to. Pomôžete nám pripraviť presnejšiu špecifikáciu pre bidding ešte pred spustením testovacieho režimu.
Ako veľmi budete zasahovať do môjho XML feedu?
Váš XML feed doplníme iba o hodnoty CPC (cena za kliknutie), ktoré ovplyvňujú zobrazenie ponúk produktov na porovnávačoch. Do porovnávača posielame našu URL, teda váš feed doplnený o CPC. Testovanie nášho automatického bidovania nijako neovplyvňuje spárovanosť vašich produktov. Po ukončení spolupráce potom vrátime do porovnávačov váš pôvodný XML feed.
Čo sa stane, keď po bezplatnom testovaní nebudem chcieť pokračovať v spolupráci?
Vôbec nič. Ukončíme automatické bidovanie a vrátime do porovnávačov váš pôvodný XML feed.