BiddingTools vie . . .

Párovanie produktov

Má váš e-shop veľa nespárovaných produktov a neviete, ako problém vyriešiť? Spároval sa váš produkt k zlým produktovým kartám?

Produktové porovnávače majú vlastné kategórie pre e-shopy v platenom PPC režime, do ktorých zaraďujú vaše produkty.


A k tomu predovšetkým potrebujú, aby boli produkty dobre pomenované a zaradené do správnej kategórie vo vašom XML súbore. Úspešne spárovaný produkt bude správne priradený na produktovú kartu a viditeľný v detaile ponuky.

Pokiaľ nebude produkt spárovaný, bude sa zobrazovať len vo fulltextovom vyhľadávaní, v ktorom je jeho viditeľnosť mnohonásobne menšia a šanca na preklik a následne aj konverziu sa tak znižujú.

Aby spárovanie prebehlo úspešne, musí XML feed obsahovať správny názov, výrobcu, produktový kód a ďalšie atribúty pre presné určenie produktu. Dôležitým tagom pre spárovanie produktu je CATEGORYTEXT. Tento tag by mal obsahovať úplnú cestu k produktom, tzn. skrz kategóriu a príslušné podkategórie. V prípade nekorektne vyplnenej cesty nemusia byť produkty zaradené do príslušných produktových kariet, alebo môžu byť napárované na zlé produkty.


Myslíte na predaje a párovanie produktov rozhodne nepodceňujte. Ak chcete mať kompletný prehľad o spárovaní vašich produktov na Heureke a Zboží, vyskúšajte BiddingTools. Prejdeme nespárované produkty a u tých, ktoré je možné spárovať, vykonáme potrebné úpravy, aby sa produkty správne napárovali na produktové karty v produktových porovnávačoch. V rámci balíčka Štandard a Premium máte túto službu v cene.

Chcem spárovať produkty
Už ma poznáte? Som Xemel, online editor XML feedov. Novinka od Biddingtools.
Zistiť viac