×
BiddingTools vie . . .

Autobidding

Kto nie je vidieť, nepredáva. Kto nebiduje, akoby nebol. Bidovaním, respektíve nastavením ceny za preklik, môžete dosiahnuť zaujímavých miest vo vyhľadávaní a zvýšiť svoje konverzné šance.

V priemere 30 % tržieb e-shopov mieri na vrub produktovým porovnávačom. Pre niektoré e-shopy sú produktové vyhľadávače dokonca primárnym zdrojom objednávok. Približne 60 % klikov z Heureky a 83 % klikov zo Zboží.cz naviac pochádza z bidovaných pozícií.

My vieme bidovať automaticky - lepšie, presnejšie, rýchlejšie až 12x denne, efektívnejšie, naviac s kontrolou nákladov. Nastal najvyšší čas prehodnotiť vaše bidovacie stratégie a začať bidovať automaticky, pretože konkurencia to už pravdepodobne urobila tiež.

Možnosť uprednostniť svoje produkty pred konkurenciou pomocou zmeny ceny za preklik (bidovaním) získavajú na Heureke iba e-shopy s certifikátom Overené zákazníkmi, na Zboží.cz nie je na bidovanie potrebný žiadny certifikát.


Bidujte lišiacky

Nemá zmysel bidovať úplne všetky produkty. Konkurencia je dnes obrovská i v biddingu. Zmyslom je bidovať iba tie produkty, u ktorých ste konkurencieschopný.

Ponúkate produkty, ktoré vám dobre fungujú? Výborne. Teraz je dôležité zaistiť, aby ste sa zobrazovali ideálne čo najviac času. Nikdy neviete, kedy sa bude na Heureke alebo na Zboží.cz pohybovať práve váš ideálny zákazník.

Vzhľadom k tomu, že môžete byť v konkurencii s viacej než 100 e-shopmi, je pravdepodobné, že i iné e-shopy budú chcieť byť vidieť u rovnakých produktov, ktoré fungujú vám. Zmenia svoje ponuky za preklik, aby sa zobrazovali na predných pozíciách namiesto vás. U dôležitých produktov je nutné aspoň jedenkrát za deň skontrolovať, že vás nikto neprebidoval a stále sa viditeľne zobrazujete, v ideálnom prípade i viackrát za deň. Čo vy, ako často kontrolujete pozície?

BiddingTools sleduje reálnu predajnosť produktov z týchto zdrojov a prihadzuje, iba keď sa to vyplatí. Pokiaľ konkurencia nastaví cenu za preklik tak vysoko, že pre vás nebude rentabilné sa zobrazovať medzi topovanými produktami, nástroj uvoľní predraženú pozíciu.


Automatický robot s tvárou človeka

Excelentné výsledky vznikajú jedine spojením zásahov automatického bidovacieho nástroja a práce skúsených marketingových hláv.


Nástroj je však stále iba skript, “odmaká” tu najťažšiu prácu, ale sekunduje mu ľudská práca, ktorá je rovnako dôležitá.

Chcem bidovať automaticky